Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Frågor?

Publicerad 2012-12-03 19:58:43 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen från Lissabon och har även hunnit med en tenta imorse i European competition law. Det har varit en superhärlig helg, men väldigt konstiga och långa restider fram och tillbaka så nu är man verkligen helt slut! Har precis sovit i 3 timmar såhär på eftermiddagen :)  Tror jag klarade tentan oxå!
 
Snart kommer ett långt inlägg om helgen med bilder och allt! Men nu blir det middag!
 
Förresten om det är någon som ska åka till Marseille i vår och undrar någonting om skolan, staden, boende, shopping, nattlivet, ja vad som helst.. så är det bara att skriva i kommentarer elller skicka ett mail så ska jag försöka svara så bra och så snabbt jag kan :)
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela