Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Gatan där jag bor!

Publicerad 2012-11-29 16:44:58 i Allmänt,

Ingången till Puget!
 
Hade sista lektionen idag, vi hade redovisning om vår energidryck och var inte alls förberedda pga olika anledningar... men vi kunde ju det mesta om produkten och sen med lite improvisation så gick det väldigt bra faktiskt! Läraren verkade gilla det och ställde inte en enda fråga till oss efteråt som han gjorde till alla andra grupper! Å sen fick vi bäst betyg av alla i klassen på midterm testet! wohoo!
 
Om 50 min börjar resan mot Lissabon!! Så jäkla typiskt att man blivit förkyld lagom till det :/ Får hoppas att det inte blir värre! Men har iaf lite tur om vi slipper all blåst här, ska tydligen bli storm! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela