Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Isis reklam :)

Publicerad 2012-11-24 00:57:00 i Allmänt,

På European and International marketing så ska vi lansera en ny produkt och bland annat göra en reklamfilm....
Kort sagt, så har vi gjort en energidryck speciellt för  "hard working students and business women" som behöver snabb energi och vill ha nåt lite bättre än typ red bull, och som också är full med vitaminer och andra saker som är bra för kroppen. Skulle själv vilja ha en sån dryck faktiskt.
 
Här är vår underbara reklamfilm ! ;)
 
 
Haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela