Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Sista dagen i skolan imorn!

Publicerad 2012-11-28 22:25:18 i Allmänt,

Ja imorn har jag min sista lektion här i Marseille! Känns både lite tråkigt att det är slut men också väldigt skönt att slippa gå på en 3 timmars lektion med baara en kvarts rast igen :) Idag hade vi vår presentation i Luxury goods marketing kursen oxå, eller om man ens kan kalla det en presentation då läraren inte ville höra nåt, ja, vill inte ens gå in på det där. Finns få personer som gör mig så irriterad!! Väldigt skönt att den kursen är färdig nu iaf! Bara tentorna kvar :/
 
Imorn åker jag och Karolina till Lissabon för att hälsa på Olivia! Ska bli sjukt kul :) Karolina fyller år när vi är där oxå så då blir det firande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela