Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Sjukling!

Publicerad 2012-12-08 16:00:10 i Allmänt,

Ja.. igår blev jag helt plötsligt väldigt sjuk, typ magsjuk! usch usch.. det var en hemsk dag! Å inget plugg och ingen middag med vännerna ute blev det heller. Men nu mår jag bättre iaf! Hoppas det var kortvarigt! För måste orka plugga inför de tre sista tentorna! Längtar tills dom är klara!! Fast såklart lite sorgligt att åka hem, samtidigt som det ska bli kul.
 
Det är iiiskallt i mitt rum :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela