Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

God morgon!

Publicerad 2012-09-14 06:52:26 i Allmänt,

Kände för ett snabbt inlägg såhär på morgonen! Tidig morgon idag då jag ska iväg till skolan och leka! Det är orientation week så vi har delats in i 200 teams och ska tävla mot varandra i "the quest".. Det kommer både vara utbytesstudenter och franska studenter., vet inte exakt vad det går ut på en men verkar som att man ska leta efter saker och få ledtrådar som man ska lösa...Får se idag! Sen ikväll blir det French Dinner! men tydligen verkar det bli pizza.. så jag förstår inte riktigt... :)
 
Igår gick jag runt på stan och kolla i affärer med karolina och janica från finland!
Marseille!
 
Nu måste jag göra mig i ordning, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela