Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Johanna är här!

Publicerad 2012-09-28 00:01:20 i Allmänt,

Första veckan på Euromed är nu avklarad! Även om lektionerna är långa verkar det ändå helt ok! De flesta kurserna kommer nog blir rätt bra :) Kan berätta mer om kurserna inom kort! 
 
Igår kom Johanna hit! Mötte upp henne på tågstationen sent igår kväll och imorn ska vi på en road trip! Vi har hyrt en bil och tänkte åka längs med rivieran, genom st tropez och sen vidare till Monaco och Nice! Ska bli superhärligt! Så nu måste vi sova då vi ska upp tidigt imorn! good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela