Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Love Actually!

Publicerad 2012-09-16 11:12:18 i Allmänt,

Igår fick jag veta något nytt! Att en scen ur filmen Love Actually spelades in här i marseille på en bar. Å vi hamnade av en slump på den baren efter middagen igår. Det är scenen då Jamie friar till Aurelia på en restaurangen som ska föreställa å va i portugal antar jag.
 
 
Såhär ser det ut nu!
 
 
lite dålig kvalitet men man ser ändå lite, hon stod där uppe ovanför trappan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela