Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Sightseeing in Cannes!

Publicerad 2012-09-06 19:16:00 i Allmänt,

Cannes svar på walk of fame i Hollywood! Precis utanför festivalhuset finns dessa handavtryck av kändisar! 
'
Angelina Jolie!

ss
Sylvester Stallone!


Meryl Streep!


Utsikten över Cannes!


Röda mattan in till festivalhuset!







Sista dagen på semestern lyxade vi till det med en supergod köttbit å chokladmousse till efterrätt!



Off to Marseille! Ska bli sjukt spännande att komma till Marseille å se hur det verkligen ser ut, då vi nästan bara hört negativa saker om staden... men jag gissar på att det kommer motbevisas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela