Livet i Marseille

Heej! I höst åker jag iväg till Marseille för att göra min utlandstermin inom civilekonomprogrammet på SU! Så jag tänkte skriva lite allt möjligt i den här bloggen, så att ni där hemma kan följa mig i allt vad som händer här borta.

Utekväll!

Publicerad 2012-09-02 22:56:06 i Allmänt,

Efter dagsturen till Monaco och Italien sparade vi in lite pengar å köpte med oss mat hem till hotellet. Blev faktiskt väldigt gott med lite vanlig mat. Det blev en stor sallad, baguett, parmaskinka och gravad lax. Mums!
 


Näst sista dagen i Nice, sen drar vi vidare mot Cannes, St: tropez och Antibes!!
Så vi bestämde oss för att gå ut å ta några drinkar! :) Stackars Karolina låg hemma hela dagen sjuk :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela